Stylish blogger awards

Sorry to my international readers I gotta do this post in my own language for it to make any sense. Thank you for understanding.

Hmm keista rasyti lietuviskai. Siandien prabudusi per telefona pasitikrinau savo email’s ir suzinojau kad Kotryna (http://cukruje-funk.blogspot.com/) nominavo mane Stylish blogger awards zaidime. Labai apsidziaugiau, vis kazkas naujo!  Dabar man reikia parasyti 7 faktus apie save, nu dabar as aisku valanda pagalvosiu ka cia parasius…

1. Visikai nemoku pykti. Ir tai kartais nieko gero, nes kai zmogus tikrai ka nors blogo padaro, as po keliu valandu  jau einu issisiepusi papasakoti naujienu tam zmogui ir turiu save nuliudinti.. ‘as pykstu ant to zmogaus, negaliu taip greit atleisti’.
2. Man visa gyvenima patiko eiti i mokykla. Anglijoje turbut vien delto kad mokykla buvo kaip seriale. Viskas budavo labai idomu o mokytis kaip ir zinote Anglijoj daug nereikia. Dabar irgi labai enjoy’inu koledza. Ir net negaliu isivaizduoti savo gyvenimo be Universiteto.. Gal viskas delto kad ziauriai megstu bendrauti su zmonemis. Esu social whore :D
3. Trecia fakta jau daug kas zino, ir esa man sake kad jiems irgi taip atsitinka. Taigi, as manau as isprotejau. Kai ka nors ne taip padarau mano mintyse atsiranda balsas kuris man sako ‘jeigu negrysi ir neisjungsi sviesos greit numirsi’ o as aisku nenoriu mirti todel gryztu isjungti sviesa. Ir taip buna daznai su vis kitokiais dalykais. Kazkur skaiciau kad tokiem zmonem per laki vaizduote.
4. Visi mano kad as labai auksta nes per nuotraukas tokia atrodau. Turbut toks vaizdas susidaro nes mano kojos visai ilgos sakyciau.. isktikruju mano ugis tik 169cm.
5. As esu gumos maniake. Per dvi dienas sukramtau tris pakelius gumos.
6. Mane nenormaliai nervina kad turiu Angliska akcenta ir kad visi mano jog as esu Angle. Visada vos ne uzrekiu kad as LIETUVE.
7.Nebemoku punktuacijos ir kai kuriu lietuvisku zodziu. Lietuvoje baigiau tik 4 klases ir tikrai viska mokejau, bet aisku cia per astuonis metus viskas man sublogejo.  Dabar galvoju ar palikti sita posta be lt raidziu ar pakeisti visas raides su google pagalba ir tai uztruks gal valanda nes zodzius kurie nezinau kaip rasosi reikes tikrinti per google.  Tikrai labai paciai gaila kad taip atsitiko, labai noreciau vel zinoti kaip rasyti be klaidu.

Na stai 7 faktai, o dabar turiu nominuoti kitus blogger’ius. Manau sitas zaidimas tik i nauda nes manau visiems bus proga atrasti nauju blog’u kuriuos galesime prideti prie savo skaitomiausiu. Skaitau tikrai nemazai blog’u bet dauguma ju ne lietuviu.

Goda  uz dideli atviruma ir protingas mintis.
Airinga  uz linksma gyvenima Norvegijoje ir daug linksmu video.
Zemyna ir Greta  uz labai grazias nuotraukas ir idomius irasus.
Feed your fashion animal uz man labai patinkanti stiliu.

Aisku noreciau nominuoti Kotryna nes jos blogas tikrai vienas is mano megstamiausiu bet ji nominavo mane todel negaliu to padaryti. Dar norejau nominuoti Absentta ir Rusne bet kazkas nutiko ju blogams todel irgi negaliu.

One thought on “Stylish blogger awards

Leave a Reply

